Casual Business Meeting

Senior Digital Strateeg

Merk Positioneering & Branding

Een heldere merkpositionering onderscheidt jouw merk van andere spelers in de markt. In een wereld waarin het aantal merken, diensten en producten exponentieel toeneemt, is belangrijk om duidelijk te hebben welke koers je met je merk wilt varen. Om daarmee je plek te kunnen claimen in het hoofd en hart van mensen. Zoveel plek is er tenslotte niet. Focus, focus, focus!

Concreet bestaat uit ons werk uit het creëren van de merkidentiteit, het merkconcept en de merkbeleving van merken en ervoor zorgen dat deze met elkaar in balans zijn. Zo zorgen we dat wat jij geeft, waar jouw merk voor staat, wordt ervaren in alles wat je doet. Je merk als totaalbeleving. Van merkwaarden tot merkpositionering. Van merkbelofte tot merkverhaal. En van tone of voice en visual design… tot in de puntjes.

Een Inventarisatie merkpositionering bevat de volgende elementen:
 

  1. Speelveld analyse

  2. Value proposition canvas

  3. Brand personality

  4. Tone of voice

  5. Brand proposition & Promise

  6. Moodboard

copyright@ Genius Digital